• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Saudia partners with Saudi Achievement Organization

18 September 2015

Sauida has agreed to sponsor “Saudi Achievement Organization”, an affiliate of Junior Achievement Worldwide that is dedicated to educating the young generation to be successful in global economy.
Saudia’s Social Responsibility Council has reviewed the organization programs and agreed to provide support to facilitate their mission.
Saudi Achievement is planning to provide training to more than 250 thousand students by the end of 2018. The organization is targeting students of ages between 10-24 and is addressing them with fundamental social and economic challenges and empowering them to transform their future in the business arena.
Source: Saudia

الخطوط السعودية شريك لإنجاز السعودية

18 سبتمبر 2015
ترعى الخطوط الجوية العربية السعودية برنامج ”إنجاز السعودية“ الذي يهدف إلى تأهيل الطلاب والطالبات لدخول عالم الاقتصاد والأعمال في أعمار مبكرة.
ووافق مجلس المسؤولية الاجتماعية في المؤسسة العامة للخطوط الجوية العربية السعودية على دعم ورعاية البرنامج بما يمكنه من أداء رسالته على الوجه الأكمل تجاه شباب الوطن.
وكان المجلس قد اطلع على خطة البرنامج ومشاريعه التي تستهدف المرشحين من الفئة العمرية ما بين 10-24 سنة حيث تتخصص في القيادة وتعزيز إطلاق الأعمال الخاصة والارتقاء بالمهارات التحليلية الاقتصادية والعملية عن طريق مدربين متطوعين متميزين من القطاع الخاص. ويؤكد القائمون على البرنامج أن من المخطط استفادة أكثر من ٢٥٠ ألف طالب وطالبة سنوياً من مشاريع إنجاز السعودية التدريبية كحد أدنى بحلول عام 2018.
المصدر: الخطوط السعودية
follow us on