• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Royal Jordanian introduces new mobile application

21 January 2015
Royal Jordanian’s passengers will be able to manage all their travel plans on the move with the newly introduced Royal Jordanian mobile application offering features from flight booking to flight status and more.

Passengers can book their flights, get updates about flight schedules and status, check in wherever they are and even view their frequent flyer program (Royal Plus) account. To access this free-of-charge app, passengers are required to download it from the Apple Store or from the Google Play Store.

Passengers using the new Royal Jordanian mobile app will be informed about any flight details, changes or offers available by pushing the notification option matching their preferences.

Source: Royal Jordanian

الملكية الأردنية تطلق تطبيقها الإلكتروني على الهواتف الذكية

21 يناير 2015
بدأت شركة الخطوط الجوية الملكية الأردنية بإتاحة خدمات السفر الإلكترونية التي تقدمها لمسافريها على أجهزة هواتفهم الذكية بهدف تمكينهم من الإدارة الذاتية للإجراءات المختلفة اللازمة لعملية سفرهم.
وقالت الشركة في بيان صحفي أن التطبيق الجديد يتيح لمسافري الملكية الأردنية بعد تحميله على أجهزة هواتفهم الذكية من خلال موقع (أبل ستور) أو (جوجل بلاي ستور) حجز الرحلات الجوية والإستفسار عن الحجز ومعرفة أحدث المعلومات عن حالة الرحلة والإستفسار عن برنامج الرحلات بشكل عام، وكذلك تمكين المسافرين من الخدمة الذاتية للحصول على بطاقة الصعود إلى الطائرة. وأوضح البيان ان أعضاء برنامج المسافر الدائم مع الملكية الأردنية (رويال بلاس) سيكون بمقدورهم إدارة حساباتهم في البرنامج بأنفسهم عبر الهواتف الذكية للحصول على الإمتيازات التي يستحقونها لقاء رحلاتهم المتكررة مع الملكية الأردنية.
كما سيقوم التطبيق الجديد بإعلام مستخدميه حول أية تغييرات قد تطرأ على تفاصيل رحلاتهم وتزويدهم بعروض السفر الجديدة عن طريق وصول الملاحظات والاشعارات الخاصة بذلك على هواتفهم الخلوية.
المصدر: الملكية الأردنية
follow us on