• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Qatar Airways to increase flights to popular south african destinations of Johannesburg and Cape Town

28 February 2019
Qatar Airways announced it will be increasing the number of weekly flights on both of its popular routes to Johannesburg and Cape Town in South Africa from July to October 2019.
Weekly flight frequencies to Johannesburg, South Africa’s largest metropolis, will increase from 14 to 18 from July, rising to 19 in August. A further two flights will be added to the airline’s winter schedule, taking the total number of weekly frequencies to 21 by the end of October 2019.


Source: Qatar Airways

الخطوط الجوية القطرية تزيد عدد رحلاتها إلى مدينتي جوهانسبرج وكيب تاون في جنوب أفريقيا

28 فبراير 2019

أعلنت  الخطوط الجوية القطرية عن زيادة عدد رحلاتها الأسبوعية إلى مدينتي جوهانسبرج وكيب تاون في جنوب أفريقيا اعتباراً من شهر يوليو - تموز حتى شهر أكتوبر – تشرين الأول  2019.
وسوف يرتفع عدد الرحلات إلى جوهانسبرج، أكبر المدن في جنوب أفريقيا، من 14 إلى 18 رحلة أسبوعياً اعتبارا من شهر يوليو - تموز، وإلى 19 رحلة أسبوعياً اعتباراً من شهر أغسطس - آب. كما ستضيف الناقلة القطرية رحلتين أسبوعياً خلال فصل الشتاء ليرتفع العدد الإجمالي للرحلات إلى 21 رحلة أسبوعياً قبل نهاية شهر أكتوبر – تشرين الأول لعام 2019.
كما ستضيف الناقلة الوطنية لدولة قطر ثلاث رحلات جديدة إلى مدينة كيب تاون ليرتفع عدد الرحلات الأسبوعية إليها من 7 إلى 10 رحلات اعتباراً من 27 أكتوبر – تشرين الأول 2019. وستساهم الرحلات الجديدة في إتاحة المزيد من خيارات السفر إلى مدينة كيب تاون التي تضم عدداً من أجمل الشواطئ الخلّابة في جنوب أفريقيا.

 

 المصدر: الخطوط الجوية القطرية

follow us on