• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Qatar Airways inaugurates its flights to Malta

10 June 2019

Qatar Airways’ inaugural flight from Doha to Malta International Airport was welcomed with a celebratory water cannon salute upon arrival marking the launch of the airline’s newest gateway to Europe.

 

The new direct services to Malta will be operated by an Airbus A320 aircraft, featuring 12 seats in Business Class and 120 seats in Economy Class.

 

Malta is the third new destination to be introduced by the airline this summer following the launch of flights to Izmir, Turkey, and Rabat, Morocco, in May; with Davao, the Philippines, and Lisbon, Portugal, joining the network later in June; followed by Mogadishu, Somalia, on 1 July; and Langkawi, Malaysia, on 15 October.

 

Source: Qatar Airways

الخطوط الجوية القطرية تدشن رحلاتها إلى مالطا

10 يونيو 2019

وصلت أولى رحلات الخطوط الجوية القطرية من الدوحة إلى مطار مالطا الدولي حيث تم استقبالها بأقواس المياه الترحيبية لتصبح بذلك أحدث الوجهات التي تنضم لشبكة وجهات الناقلة في أوروبا.

 

وسوف تسيّر الخطوط الجوية القطرية رحلاتها الجديدة إلى مالطا على متن طائرة من طراز إيرباص A320 التي تضم 12 مقعداً على درجة رجال الأعمال و120 مقعداً على الدرجة السياحية.

 

وتعتبر مالطا ثالث الوجهات الجديدة التي تدشنها الخطوط الجوية القطرية هذا الصيف، وذلك بعد كل من إزمير في تركيا، والرباط في المغرب، واللتان تم تدشينهما خلال شهر مايو الماضي. كما سيتم إطلاق رحلات إلى كل من دافاو في الفلبين ولشبونة في البرتغال خلال شهر يونيو- حزيران الجاري، بالإضافة إلى مقديشو في الصومال في 1 يوليو - تموز، ولنكاوي في ماليزيا في 15 أكتوبر- تشرين الأول  من هذا العام.

 

المصدر: الخطوط الجوية القطرية


follow us on