• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Qatar Airways enters interline partnership with Vietjet

10 October 2017
Qatar Airways announced an interline partnership with Vietnam-based Vietjet Air. The agreement will allow Qatar Airways passengers to travel to and from points in Vietnam, not served directly by Qatar Airways, using a single reservation across both airlines’ networks.
The new partnership will allow passengers travelling to and from eight new domestic points within Vietnam to connect via Qatar Airways’ existing gateways in Vietnam, Ho Chi Minh City (SGN) and Hanoi (HAN). The agreement includes Da Nang (DAD), as well as Ban Me Thuot (BMV), Dalat (DLI), Hai Phong (HPH), Nha Trang (CXR), Phu Quoc (PQC), Pleiku (PXU), Vinh City (VII) and one international point, Taipei (TPE).
Source: Qatar Airways

الخطوط الجوية القطرية توقع اتفاقية تعاون تجاري "انترلاين" مع خطوط طيران "فيت جيت"

10 أكتوبر 2017
أعلنت الخطوط الجوية القطرية عن توقيع اتفاقية تعاون تجاري "انترلاين" مع شركة طيران "فيت جيت" الفيتنامية، حيث تتيح هذه الاتفاقية الفرصة أمام المسافرين على متن رحلات الخطوط الجوية القطرية للسفر من وإلى وجهات عديدة في فيتنام لا تخدمها شركة الطيران مباشرة، وذلك عن طريق استخدام حجز واحد على شبكة وجهات شركتي الطيران.
كما ستتيح الشراكة الجديدة للمسافرين من وإلى ثماني وجهات محلية داخل فيتنام المزيد من خيارات السفر عبر محطتي الخطوط الجوية القطرية في فيتنام، هما هو تشي منه وهانوي. هذا وتتضمن الاتفاقية الوجهات التالية: دانانغ وبان مي ثيوت ودالات وهاي فونغ ونها ترانغ وغو كووك وبليكو ومدينة فين ومطار دولي واحد في تايبي.
المصدر: الخطوط الجوية القطرية

follow us on