• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Qatar Airways Cargo announces massive expansion in South America in 2020 with four new destinations

02 December 2019

Qatar Airways Cargo announced major expansion of services in South America.  Scheduled services to Campinas, Brazil (VCP), Santiago, Chile (SCL), Lima, Peru (LIM) and Bogotá, Colombia (BOG) will join the airline’s global freighter network on 16 January 2020 and will be serviced by a Boeing 777 freighter.

 

The twice-weekly flights to Bogotá from Doha will operate via Luxembourg and Miami, while the service from Bogotá to Doha will operate via Liège, offering 200 tons on each leg. The twice-weekly flights to Campinas from Doha will operate via Luxembourg with the service from Campinas to Doha, operating via Santiago, Lima, Dallas and Luxembourg, also offering 200 tons on each leg.

 

Source: Qatar Airways



القطرية للشحن الجوي تعلن عن توسع كبير في خدماتها في أمريكا الجنوبية في عام 2020 مع إضافة أربع وجهات جديدة

02 ديسمبر 2019

‎ أعلنت القطرية للشحن الجوي عن تعزيز خدماتها في أمريكا الجنوبية. وستدشّن الناقلة الجوية رحلات منتظمة إلى كامبيناس في البرازيل، وسانتياغو في تشيلي، وليما في بيرو، وبوغوتا في كولومبيا إلى شبكة وجهاتها العالمية اعتباراً من 16 يناير – كانون الثاني 2020 على طائرة من طراز بوينغ 777.

 

وسوف تسيّر القطرية للشحن الجوي رحلتين أسبوعياً من الدوحة إلى بوغوتا عبر لوكسمبورغ وميامي في رحلة الذهاب، فيما ستتوقف الطائرة في رحلة العودة في مدينة لياج البلجيكية قبل وصولها إلى الدوحة. وتوفر كل رحلة سعة شحن جوي تقدر بـ200 طن. كما ستسيّر الناقلة رحلتين أسبوعياً من الدوحة إلى كامبيناس عبر لوكسمبورغ في رحلة الذهاب؛ مع مرور رحلة العودة بسانتياغو وليما ودالاس ولوكسمبورغ؛ وستوفّر كل رحلة سعة شحن جوي تبلغ 200 طناً من البضائع.

 

المصدر: الخطوط الجوية القطرية


follow us on