• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Qatar Airways brings the Airbus A350 to Edinburgh

06 July 2018

Qatar Airways has upgraded its capacity to the Scottish capital, Edinburgh to the Airbus A350-900, the first and only A350 service to Scotland, in order to meet increasing demand from passengers.

 

The new capacity to Edinburgh will provide even more flexibility and convenience to passengers travelling to the city and will offer enhanced connectivity for passengers flying from the United Kingdom to Qatar Airways’ extensive global route network of more than 150 destinations including five Australian gateways.

 

Source: Qatar Airways

الخطوط الجوية القطرية تسيّر طائرة إيرباص 350 إلى العاصمة الأسكتلندية إدنبره

06 يوليو 2018

رفعت الخطوط الجوية القطرية من السعة الاستيعابية لرحلاتها إلى العاصمة الأسكتلندية إدنبره من أجل تلبية الإقبال الملحوظ على السفر إلى هذه الوجهة، حيث أعلنت عن تشغيل طائرة من طراز إيرباص A350-900 على الرحلات اليومية بين الدوحة وإدنبره .

 

وسيتيح هذا الإعلان عن ترقية نوع الطائرة على الرحلات إلى إدنبره المزيد من خيارات السفر لجميع زوّار المدينة، بالإضافة إلى إتاحته الكثير من وجهات السفر للمسافرين من المملكة المتحدة على شبكة وجهات الناقلة القطرية، التي تضم أكثر من 150 وجهة عالمياً، بما في ذلك خمس وجهات في أستراليا.

 

المصدر: الخطوط الجوية القطرية 

follow us on