• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Oman Air launches new codeshare agreement with SriLankan Airlines

27 February 2014
Oman Air has signed a brand new codeshare agreement with SriLankan Airlines, the national carrier of Sri Lanka, which will offer even greater choice and convenience for customers of both airlines.

The agreement, which came into effect on 23 January 2014, allows Oman Air’s customers to book seats on SriLankan Airline’s services from Muscat to Singapore, Male, and China via Colombo. In turn, Sri Lankan Airlines’ customers will be able to book onto Oman Air’s flights from Colombo to Zurich via Omani Capital Muscat.

Oman Air operates Airbus A330s and Boeing B737s on the routes covered by the agreement, whilst Sri Lankan Airlines operates Airbus A320, A330 and A340 aircraft out of Colombo to Male and Singapore.

Source: Oman Air

الطيران العُماني يوقع اتفاقية المشاركة بالرمز مع الخطوط الجوية السريلانكية

27 فبراير 2014
وقع الطيران العُماني اتفاقية المشاركة بالرمز مع الخطوط الجوية السريلانكية الناقل الوطني لسريلانكا والتي بموجبها يتم توفير المزيد من الخيارات لزبائن كلا الناقلين.
دخلت هذه الاتفاقية إلى حيز التنفيذ في 23 يناير 2014 وتتيح لعملاء الطيران العُماني حجز سفرهم عبر خدمات الخطوط الجوية السريلانكية من مسقط إلى كل من سنغافورة و ماليه عاصمة جزر المالديف، بالإضافة إلى الصين عن طريق كولمبو. وفي المقابل سيتاح لزبائن الخطوط السريلانكية حجز رحلاتهم إلى زيوريخ على متن الطيران العُماني عبر العاصمة العمانية مسقط.
يقوم الطيران العُماني بتشغيل طائرات من طراز الايرباص 330 و من طراز البوينغ 737على الخطوط التى تشملها هذه الاتفاقية، في حين تقوم الخطوط السريلانكية بتشغيل طائرات من طرازات ايرباص 320 و330 و340 عبر كولمبو إلى كل من ماليه وسنغافورة.
المصدر: الطيران العُماني


follow us on