• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Oman Air increases weekly capacity to India

04 February 2017
Oman Air is growing its capacity to India whereby it will increase its weekly frequencies from 126 to 161 flights per week between Oman and its 11 destinations in India.
The growth in capacity follows the recently signed agreement between the Governments of Oman and India, where both sides agreed to increase the weekly seats.
Effective February 2017 onwards, Bombay, Delhi, Calicut and Hyderabad will be operated with 21 weekly flights each, and Lucknow with 14 weekly flights.
Source: Oman Air

الطيران العُماني يتوسع في رحلاته الأسبوعية إلى الهند

04 فبراير 2017
أعلن الطيران العُماني عن زيادة طاقته الاستيعابية في عدد رحلاته الأسبوعية إلى الهند لتصبح بواقع 161 رحلة على مدار الأسبوع متوجهة إلى 11 وجهة مختلفة في الهند، مقارنةً بعدد الـ 126 رحلة السابقة.
تأتي خطة التوسع للناقل الوطني كأولى ثمرات توقيع الاتفاقية بين حكومتي سلطنة عُمان وجمهورية الهند والتي أبدى فيها كلا الطرفان موافقتهما على زيادة السعة المقعدية الأسبوعية بين الدولتين.
سيتم خلال الأسبوع الأول من فبراير 207 وتباعاً تشغيل 21 رحلة على مدار الأسبوع إلى مومباي، ونيودلهي، وكاليكوت، وحيدرآباد إضافة إلى تسيير 14 رحلة إلى لكناو على مدار الأسبوع.
المصدر: الطيران العُماني
follow us on