• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Oman Air cargo launches business transformation platform, powered by SmartKargo

27 October 2017
Oman Air Cargo announced that it has launched its new 100% Cloud-based Cargo ERP Solution, implemented by SmartKargo. The solution will maximize the potential of the airline’s Cargo business—leveraging the solution’s advanced, real-time capability to bring digital transformation to all aspects of the business—to improve revenues and customer service.
The solution also facilitates the paperless transformation of key business processes across the board, including eAWB and the capability to digitally collect, store and transmit associated documentation via e-pouch, leveraging standard IATA C-IMP messaging.
Source: Oman Air

الطيران العماني للشحن يطلق منصة التحول التجاري المدعومة بنظام سمارت كارغو

27 أكتوبر 2017
أعلن الطيران العماني للشحن عن إطلاق حلا جديدا لإدارة المخازن وعمليات الساحة بنظام التخزين السحابي الكامل المدعم من سمارت كارجو. سيمكن هذا الحل شركة الطيران من تحقيق أقصى قدر ممكن من الأعمال التشغيلية في مجال الشحن الجوي، الأمر الذي يساهم في تحقيق الاستفادة القصوى من إمكانيات الحلول المتقدمة لتحقيق التحول الرقمي في جميع جوانب الأعمال، وبالتالي تحسين الإيرادات وتعزيز مستوى خدمة العملاء.
كما سيساهم هذا الحل في التحول من المعاملات الورقية للعمليات التجارية الرئيسية في شتى المجالات بما في ذلك بوليصة الشحن الجوي الإلكترونية، وامكانية استلام وتخزين ونقل الوثائق المرتبطة إلكترونيا عبر الحقيبة الإلكترونية إلى جانب الاستفادة من إجراءات رسائل تبادل البضائع القياسية، والتابعة للاتحاد الدولي للنقل الجوي (إياتا).
المصدر: الطيران العماني
follow us on