• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Oman Air Cargo chooses CHAMP suite of solutions

18 February 2020

Oman Air Cargo has awarded CHAMP a five-year contract for its suite of e-cargo solutions. Following a request for proposals for cargo IT solutions, CHAMP won the contracts from a wide field of competitors.
Seeking solutions for the next step of its digital transformation, Oman Air Cargo chose to open up the decision-making process to the market. Following a rigorous competition, Oman Air not only decided to continue using Traxon cargoHUB and Traxon Global Customs, but also signed for 2 new solutions.

 

Source: Oman Air

الطيران العماني يختار تشامب العالمية لتوفير حزم الشحن الجوي الإلكترونية

18 فبراير 2020

في خطوة تتماشى مع خطط الحكومة لتطبيق أفضل الممارسات الدولية في مجال الأعمال ومساعي الطيران العماني المتواصلة للتحول الإلكتروني وتبني أفضل الممارسات لتطوير معايير الشحن الجوي، أعلن الطيران العماني عن التعاقد مع شركة تشامب العالمية، الشركة الرائدة في توفير حلول الشحن الجوي الإلكترونية.
هذا وقد وقع اختيار الطيران العماني على شركة تشامب الدولية بعد عمليات تقييم مكثفة شملت العديد من الشركات التي تنافست لتوفير هذه الخدمة. حيث أضاف الطيران العماني خدمتان جديدتان إلى جانب الإبقاء على إثنين من الحلول الإلكترونية المتوفرة حاليا هما خدمة تراكسون للجمارك العالمية وخدمة تراكسون للشحن المركزي.

 

المصدر: الطيران العماني


follow us on