• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Oman Air announces the launch of three new routes in 2018 - Casablanca, Istanbul and Moscow

22 February 2018

Oman Air is launching three new routes in 2018 to Istanbul, Turkey in June, Casablanca, Morocco in July, and Moscow, Russia in October.

 

While Istanbul and Moscow will be served by Oman Air’s Boeing 737-800, Casablanca will be served by 787-8.

 

The new flight to Istanbul will launch on 1 June. The new Casablanca flight will start on 1 July and will be the only non-stop service to Casablanca from Oman. Moscow will be launched during the Winter Schedule 2018. The direct flight to Moscow will be operated daily, and it will be the only non-stop operation between Oman and Russia.

 

Source: Oman Air

 

الطيران العماني يعلن عن إطلاق ثلاث وجهات جديدة في 2018 تشمل الدار البيضاء وإسطنبول وموسكو

22 فبراير 2018

أعلن الطيران العماني عن عزمه لتدشين ثلاث وجهات جديدة في العام 2018 إلى كلٍ من إسطنبول التركية في حزيران/يونيو والدار البيضاء المغربية في تموز/يوليو، وموسكو الروسية في تشرين الأول/أكتوبر. ومن المزمع أن يتم تسيير رحلات الناقل إلى إسطنبول وموسكو على متن طائراته من طراز بوينغ 800-737 في حين سيتم جدولة رحلات الدار البيضاء على متن الطائرات من  طراز بوينغ 8-787 دريملاينر.

 

وابتداءً من الأول من حزيران/يونيو، ستنطلق رحلات الطيران العماني اليومية إلى إسطنبول. كما ستدشن شركة الطيران أولى رحلاتها ضمن الأربع رحلات الأسبوعية إلى الدار البيضاء في الأول من تموز/يوليو لتصبح الرحلة المباشرة الوحيدة بين مسقط و الدار البيضاء. اما وجهة موسكو فسيتم تدشينها خلال جدول رحلات التوقيت الشتوي للعام 2018، حيث سيتم تسيير رحلات يومية هي الرحلات المباشرة الوحيدة التي تربط بين السلطنة و روسيا.

 

المصدر: الطيران العماني

 
follow us on