• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Oman Air and Sixt agree on an international partnership

14 March 2016
Oman Air signed a global co-operation agreement with Sixt. The agreement builds on Sixt’s partnership with Oman Air’s Sindbad loyalty programme, which began in 2009, and the cooperation has now been extended to include the airline’s entire service portfolio.
The agreement offers significant benefits to customers of both companies. For example, customers can book their Sixt rental cars directly through www.omanair.com. Sindbad members will receive 500 bonus miles when they rent a car from Sixt, and booking the Sixt Limousine Service gives customers 1,000 bonus miles.
In addition, customers who rent their desired Sixt vehicle via Oman Air benefit from a best price guarantee and, depending on their Sindbad membership level, can receive up to 15% discount on every rental. Alternatively, they can opt for a free upgrade to the next higher class of vehicle.
Furthermore, Oman Air’s First and Business Class passengers can use the Sixt Limousine Service when travelling to or from Germany, Singapore, Switzerland and Thailand, as the price is already included in the ticket.
Source: Oman Air

الطيران العُماني وشركة سيكست يوقعان إتفاقية شراكة دولية

14 مارس 2016
أعلن الطيران العُماني عن توقيع إتفاقية تعاون دولي مع شركة سيكست. ونصت الإتفاقية على بناء الشراكة مع شركة سيكست ضمن برنامج الطيران العُماني لمكافأة ولاء المسافرين الدائمين (سندباد)، والذي أطلق في عام 2009، كما تم تمديد برنامج التعاون بين الجانبين ليشمل كافة الخدمات التي يقدمها الطيران العُماني عبر برنامج السندباد.
كما سيستفيد عملاء كلا الشركتين من الخدمات التي تضمنتها الإتفاقية من مزايا عديدة منها على سبيل المثال استئجار مركبات من شركة سيكست مباشرة عبر الموقع الرسمي للطيران العُماني: www.omanair.com . ومن جملة هذه المنافع أيضا فإن أعضاء برنامج السندباد سيحصلون على 500 ميل إضافي بمجرد القيام بإستجار مركبة من شركة سيكست، بالإضافة إلى إكتساب 1,000 ميل إضافي عند قيامهم بحجز خدمة سيارات الليموزين.
علاوة على ذلك، فإن الزبائن الذين يقومون باستئجار المركبات من شركة سيكست عبر موقع الطيران العُماني سيستفيدون من ضمان حصولهم على أفضل الأسعار، كما يمكنهم الحصول على تخفيضات بواقع 15 بالمئة عند كل عملية استئجار؛ طبقا لمستوى عضويتهم في برنامج السندباد. وعطفاً على ذلك كله، سيتاح لهم أيضاً خيار الترقية المجانية إلى المستوى الأعلى في قائمة المركبات التي توفرها شركة سيكست.
كما يمكن للمسافرين على متن طائرات الطيران العُماني سواء كان ذلك ضمن درجة رجال الأعمال أو الدرجة السياحية من الإستفادة من خدمة سيارات الليموزين عند قيامهم بالسفر من أو إلى ألمانيا، وسنغافورة، وسويسرا، وتايلاند، ويأتي ذلك ضمن سعر التذكرة المدفوع سابقاً.
المصدر: الطيران العُماني
follow us on