• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

flydubai to operate direct flights to Moscow

19 March 2014
flydubai announced the launch of daily flights to Moscow, to start in September 2014, during the Moscow International Travel & Tourism Exhibition (MITT).

flydubai was launched in 2009 and entered the Russian market in its second year of operation. The airline started direct flights to Dubai from Samara and Yekaterinburg in October 2010, followed by Kazan and Ufa in 2011. Last year, the airline doubled its network in the country with four new destinations: Krasnodar, Mineralnye Vody, Rostov-on-Don and Volgograd.

Source: flydubai

فلاي دبي تطلق رحلات إلى موسكو

19 مارس 2014
أعلنت فلاي دبي عن إطلاق رحلاتها اليومية بين دبي وموسكو، وتم الإعلان عن الوجهة الجديدة خلال معرض موسكو الدولي للسفر والسياحة، حيث تبدأ الناقلة رحلاتها إلى العاصمة الروسية في سبتمبر المقبل.
وبدأت فلاي دبي عملياتها في العام 2009، ودخلت السوق الروسية خلال العام الثاني من العمليات، وذلك مع بدء الرحلات المباشرة بين دبي وكلٍ من سمارا وإيكاترنبرج في أكتوبر 2010، ثم كازان وأوفا في 2011، ثم ضاعفت الناقلة وجهاتها في السوق الروسية لتصل إلى ثماني وجهات، وذلك بانضمام كلٍ من كرازنودار ومينرالني فودي وروستوف أون دون وفولغوغراد إلى شبكتها العام الماضي 2013.
المصدر: فلاي دبي
follow us on