• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Etihad Airways announces daily service to Phuket

26 February 2014
Etihad Airways will expand its network in South East Asia with the launch of a non-stop daily service between Abu Dhabi and Phuket. 

The new route will launch on 26 October 2014 using two-class Airbus A330-200 aircraft, with 22 Pearl Business seats and 240 Coral Economy seats. Phuket will become the second destination in Thailand to be served by Etihad Airways, and the seventh in South East Asia, alongside Bangkok, Singapore, Manila, Kuala Lumpur, Ho Chi Minh City and Jakarta. 

Phuket is the ninth route to be announced by Etihad Airways in 2014. Services commenced to Medina on 1 February, and will be followed by Jaipur (1 April), Los Angeles (1 June), Zurich (1 June), Yerevan (2 July), Rome (15 July), Perth (15 July), Phuket (26 October) and Dallas (3 December).

Source: Etihad Airways

الاتحاد للطيران تعلن عن إطلاق رحلات يومية إلى فوكيت

26 فبراير 2014
تعتزم الاتحاد للطيران توسيع شبكة وجهاتها في جنوب شرق آسيا بإطلاق خدمة الرحلات اليومية المباشرة بين أبوظبي وفوكيت.
وسيتم إطلاق الوجهة الجديدة في 26 أكتوبر 2014، عبر طائرة من طراز ايرباص200-330 المرتبة وفق نظام الدرجتين، وتحمل 22 مقعدًا على متن درجة لؤلؤ رجال الأعمال و240 على متن درجة المرجان السياحية. وبذلك تصبح فوكيت ثاني وجهة تخدمها الاتحاد للطيران في تايلندا والسابعة على مستوى منطقة جنوب شرق آسيا، إلى جانب كل من بانكوك وسنغافورة ومانيلا وكوالالمبور وهوشي منه وجاكرتا.
ويُشار إلى أن فوكيت هي الوجهة التاسعة من بين الوجهات التي ستطلقها الاتحاد للطيران خلال العام 2914. فقد باشرت الشركة أولى خدماتها إلى المدينة المنورة في الأول من شهر فبراير الجاري، وسوف تتبعها جايبور في الأول من شهر إبريل، ولوس أنجلوس في 1 يونيو وزيوريخ في 1 يونيو ويريفان في 2 يوليو، وروما في 15 يوليو، وبيرث في 15 يوليو وفوكيت في 26 أكتوبر، ودالاس في 3 ديسمبر.
المصدر: الاتحاد للطيران


follow us on