• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Etihad Airways and flybuys join forces in loyalty partnership

23 October 2015
Global Loyalty Company, the loyalty division of Etihad Airways, and flybuys, one of Australia's loyalty programs, launched a partnership which enables flybuys members to turn everyday shopping into international flights with Etihad Airways.
flybuys members will be able to collect flybuys points when booking Etihad Airways flights and enjoy exclusive access to airfare deals to more than 100 destinations worldwide.
In a world first, flybuys members who link their Etihad Guest membership to their flybuys account will also earn Etihad Guest Tier Miles when they spend at Coles and selected partners. Tier Miles count towards elite Etihad Guest status which affords top tier members benefits such as priority check-in and airport lounge access when flying with Etihad Airways and its partner airlines.
To earn Etihad Guest Tier Miles, flybuys members must link their Etihad Guest membership to their flybuys account. Members will earn one Etihad Guest Tier Mile (up to a maximum of 2,500 Tier Miles per month) for every AUD 1 spent at any Coles Supermarket, Coles Online, Coles Express, and selected stores nationwide and, at the same time, collect flybuys points.
flybuys members can also convert their flybuys points to Etihad Guest miles, giving them access to flight rewards and upgrades.
Source: Etihad Airways

الاتحاد للطيران وفلاي بايز يوحدان الجهود لإطلاق شراكة في برامج الولاء

23 أكتوبر 2015
أطلقت كل من شركة الولاء العالمي، التابعة للاتحاد للطيران والمتخصصة ببرامج الولاء، وبرنامج فلاي بايز، أحد برامج الولاء الأسترالية، شراكة مبتكرة تتيح لأعضاء برنامج فلاي بايز تحويل عمليات تسوقهم اليومية لرحلات جوية دولية على متن الاتحاد للطيران.
وسوف يتمكن أعضاء برنامج فلاي بايز من جمع نقاط البرنامج لدى حجز رحلاتهم على متن الاتحاد للطيران والاستمتاع بإمكانية الوصول الحصري إلى عروض الأسعار للسفر إلى أكثر من 100 وجهة حول العالم.
كما سيتمكن أعضاء برنامج فلاي بايز، للمرة الأولى على مستوى العالم، ومن خلال ربط حسابهم في برنامج فلاي بايز مع عضويتهم في برنامج ضيف الاتحاد، من كسب أميال فئات برنامج ضيف الاتحاد لقاء شرائهم من متاجر كولز وغيرها من الشركاء المختارين. ويمكن جمع أميال الفئات وصولاً إلى فئة النخبة في برنامج ضيف الاتحاد التي تتيح لأعضاء الفئات العليا مزايا عديدة مثل أولوية إتمام إجراءات السفر والاستفادة من خدمات صالات انتظار المسافرين الفاخرة لدى السفر على متن الاتحاد للطيران وشركائها من شركات الطيران الأخرى.
ولكسب أميال فئات برنامج ضيف الاتحاد، ينبغي على أعضاء برنامج فلاي بايز ربط عضويتهم في برنامج ضيف الاتحاد بحسابهم الخاص في برنامج فلاي بايز. وبالتالي سيتمكنون من كسب ميل واحد من أميال فئات ضيف الاتحاد (لحد أقصى يصل إلى 2,500 ميل من أميال الفئات شهريًا) مقابل كل دولار أسترالي ينفقونه في أي من متاجر كولز، كولز أونلاين، وكولز أكسبرس، وغيرها من المتاجر الأخرى على امتداد البلاد، بالإضافة لإمكانية جمع نقاط برنامج فلاي بايز في الوقت نفسه.
كما يمكن لأعضاء برنامج فلاي بايز تحويل نقاطهم إلى أميال لدى برنامج ضيف الاتحاد، مما يتيح لهم إمكانية الوصول لمكافآت الرحلات وترقيتها.
المصدر: دنيا الوطن
follow us on