• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Emirates announces Bologna as its fourth Italian Gateway

28 May 2015
Emirates has announced plans to start a daily service to Bologna, Italy, from 3 November 2015. Bologna will be Emirates’ fourth Italian destination bringing Emirates’ weekly flights to Italy to 56.

Set to be operated by a Boeing 777-300ER in a three class configuration, Emirates will offer the only long-haul wide-bodied service to and from Bologna. Boeing 777-300ER is equipped with eight private suites in First Class, 42 lie-flat seats in Business Class, and 310 seats in Economy Class.

With the new daily flight to Bologna, Emirates SkyCargo will offer up to 23 tons of cargo capacity per day.

Source: Emirates

بولونيا رابع محطة لطيران الإمارات في إيطاليا

28 مايو 2015
أعلنت طيران الإمارات عن خطط لإطلاق خدمة يومية إلى مدينة بولونيا الإيطالية، اعتباراً من 3 نوفمبر 2015. وبذلك تصبح بولونيا الوجهة الرابعة لطيران الإمارات في إيطاليا، كما يرتفع عدد رحلات الناقلة إلى إيطاليا إلى 56 رحلة أسبوعياً.
وسوف تستخدم طيران الإمارات على هذا الخط طائرات بوينغ من طراز 300-777 ذات المدى الممتد  بتقسيم الدرجات الثلاث، لتصبح بذلك الناقلة الوحيدة التي تسير رحلات دولية طويلة المدى بطائرات عريضة الهيكل إلى مدينة بولونيا ومنها. وتضم طائرة البوينغ من طراز 300-777 ذات المدى الممتد 8 أجنحة خاصة في الدرجة الأولى، و42  مقعداً يتحول إلى سرير شبه مستو في درجة رجال الأعمال، و310 مقاعد في الدرجة السياحية.
ومع إطلاق الخدمة اليومية الجديدة إلى بولونيا، ستوفر الإمارات للشحن الجوي طاقات شحن تبلغ 23  طنا يومياً.
المصدر: طيران الإمارات
follow us on