• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Emirates adds Moscow to its growing network

10 September 2020

Emirates will re-start passenger services to Moscow Domodedovo Airport (DME) with two flights a week, starting 11 September. The resumption of flights to Moscow will take the airline’s expanding network in Europe to 26 cities - offering Emirates’ global customers with more travel options to Europe, and customers in Russia with renewed connections to the Middle East, Asia Pacific and Africa via Dubai.

The addition of Moscow will take Emirates’ global network to 85 cities in September.
The flights will operate with the Emirates Boeing 777-300ER and can be booked on emirates.com or via travel agents.

 

Source: Emirates

طيران الإمارات تعيد موسكو إلى شبكة خطوطها 11 سبتمبر

10 سبتمبر 2020

أعلنت طيران الإمارات أنها سوف تستأنف خدمات الركاب إلى مطار موسكو دوموديدوفو برحلتين في الأسبوع اعتباراً من 11 سبتمبر الجاري. وبذلك سيرتفع عدد المحطات التي تغطيها طيران الإمارات في أوروبا إلى 26 مدينة، لتتيح لعملائها عير العالم مزيداً من خيارات السفر إلى أوروبا، وتوفر لعملائها في روسيا الاتحادية مجدداً فرص السفر بأمان وسلامة عبر دبي إلى الشرق الأوسط ومنطقة حوض المحيط الهادئ الآسيوية وأفريقيا.
وتعكف طيران الإمارات على استعادة شبكة خطوطها تدريجياً، وتعمل بالتنسيق مع السلطات الدولية والمحلية لاستئناف عمليات الركاب لتلبية الطلب على السفر، مع وضع صحة وسلامة عملائها وطاقمها ومجتمعاتها على رأس قائمة أولوياتها.

ومع إضافة موسكو سيرتفع عدد المحطات التي تغطيها شبكة خطوط طيران الإمارات العالمية إلى 85 مدينة.
وسوف تستخدم طيران الإمارات على خط موسكو طائرات البوينغ 777-300ER. والحجز متاح على الرحلات عبر الموقع الشبكي emirates.com  أو عن طريق وكلاء السفر.

 

المصدر: طيران الإمارات

follow us on