• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Air Arabia launches direct flights from Sharjah to Belgrade

11 January 2019

Air Arabia has announced the introduction of a new route to Serbia’s capital city, Belgrade, direct from Sharjah, UAE. Air Arabia’s inaugural flight to Belgrade will commence on 28th June 2019 and follows the carrier’s recent launch of flights to the Czech’s capital city, Prague.

Return flights to Belgrade will operate four times a week, every Tuesday, Thursday, Friday and Saturday. On Tuesdays and Fridays, flights will depart Sharjah International Airport (SHJ) at 09:00 hours arriving at Belgrade Nikola Tesla Airport (BEG) at 13:00 local time, while return flights departs Belgrade at 13:40 hours, arriving to Sharjah at 21:00 hours local time.

On Thursdays and Saturdays, the scheduled departure time from Sharjah is 15:45 hours, arriving to Belgrade at 19:45 hours local time, while the return flight with depart from Belgrade at 21:45, arriving to Sharjah at 05:05 local time the following day.

Air Arabia currently operates flights to more than 155 routes across the globe from four hubs located in the Middle East and North Africa.


Source: Air Arabia 

العربية للطيران تطلق رحلات مباشرة إلى العاصمة الصربية "بلغراد"

11 يناير 2019

أعلنت "العربية للطيران عن إطلاق رحلات مباشرة من الشارقة في دولة الإمارات العربية المتحدة إلى العاصمة الصربية بلغراد بدءاً من يوم 28 يونيو 2019. ويأتي إطلاق الرحلات الجديدة إلى العاصمة الصربية "بلغراد" بعد أن أعلنت الشركة مؤخراً عن إطلاق رحلاتها المباشرة إلى العاصمة التشيكية براغ.

وستسيّر الشركة رحلاتها الجديدة بمعدل أربع رحلات أسبوعياً أيام الثلاثاء والخميس والجمعة والسبت. وستقلع رحلة الذهاب من مطار الشارقة الدولي أيام الثلاثاء والجمعة في تمام الساعة 09:00 لتصل إلى مطار نيكولا تيسلا الدولي- بلغراد في الساعة 13:00 بالتوقيت المحلي، في حين ستقلع رحلة الإياب من مطار نيكولا تيسلا الدولي- بلغراد في الساعة 13:40 لتحط في الشارقة في تمام الساعة 21:00 بالتوقيت المحلي. بينما ستقلع رحلة الذهاب من مطار الشارقة الدولي في أيام الخميس والسبت في تمام الساعة 15:45 لتصل إلى بلغراد في الساعة 19:45 بالتوقيت المحلي، بينما ستقلع رحلة الإياب من بلغراد في تمام الساعة 21:45 لتصل إلى الشارقة في الساعة 05:05 بالتوقيت المحلي في اليوم التالي.

وتسيّر العربية للطيران رحلاتها حالياً إلى أكثر من 155 وجهة عالمية انطلاقاً من 4 مراكز عمليات رئيسية للشركة متوزعة في منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا.



 المصدر: العربية للطيران 

follow us on