• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Royal Wings operates direct regular flights from Aqaba to Beirut

22 February 2017
As of February 24, 2017, Royal Wings, a subsidiary of Royal Jordanian Airline, will start operating direct regular flights between Aqaba and Beirut twice weekly. 
This new non-stop service between Aqaba and Beirut is part of Royal Wings' effort, in cooperation with the Aqaba Special Economic Zone Authority (ASEZA), to strengthen the position of the Gulf of Aqaba on the regional and international tourism map. It will also bound to improve the tourism product in Aqaba, in terms of service and cost, especially after the recent government decision to exempt charter and regular airlines operating in Aqaba from taxes and fees.
Royal Wings will operate the flights on the Airbus A320 aircraft. 
Source: Royal Jordanian Airlines

الأجنحة الملكية تُشغل رحلات منتظمة من العقبة إلى بيروت مباشرةً

22 فبراير 2017
أعلنت شركة الأجنحة الملكية التابعة لشركة الخطوط الجوية الملكية الأردنية أنها ستسير رحلات جوية بين مدينتي العقبة وبيروت اعتباراً من يوم الجمعة المقبل 24/2/2017، بواقع رحلتين أسبوعياً إيذانا ببدء التشغيل الفعلي لأول خط جوي سياحي منتظم من العقبة إلى بيروت مباشرة.
ويأتي هذا الخط في إطار المساعي التي تقوم بها كل من شركة الأجنحة الملكية وسلطة منطقة العقبة الإقتصادية الخاصة لتعزيز مكانة خليج العقبة على خريطة السياحة الإقليمية والعالمية وإتاحة المجال للمنتج السياحي في العقبة للتطور والتفرد بنوعية الخدمة والكلفة المناسبة، سيما مع الإجراءات التي اتخذتها الحكومة مؤخراً والمتعلقة بإعفاء الطيران المنتظم والعارض في العقبة من الضرائب والرسوم. 
وستشغل الأجنحة الملكية لخدمة هذا الخط طائرة من طراز ايرباص 320.
المصدر: الخطوط الجوية الملكية الأردنية
follow us on