• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Qatar Airways launches flights to fifth Iraqi destination

23 August 2013
Qatar Airways launched flights to its fifth destination in the Republic of Iraq, Sulaymaniyah, increasing the airline’s frequency across Iraq from 16 to 20 flights each week.

The new services, which will operate four-times-a-week non-stop from the airline’s Doha hub, brings the carrier’s global network to 129 destinations worldwide.

The Doha – Sulaymaniyah route is being operated by an Airbus A320 featuring 144 seats in a two-class configuration of 12 seats in Business Class and 132 seats in Economy.

Source: Qatar Airways



الخطوط الجوية القطرية تدشن خامس وجهاتها في الجمهورية العراقية

23 أغسطس 2013
دشنت الخطوط الجوية القطرية اليوم رحلاتها إلى مدينة السليمانية، خامس وجهاتها في الجمهورية العراقية، وقد ارتفع مجمل عدد الرحلات الأسبوعية التي تسيّرها الناقلة إلى العراق من 16 رحلة إلى 20 رحلة.
وستسيّر الخطوط الجوية القطرية أربع رحلات أسبوعياً مباشرة وبدون توقف من الدوحة إلى السليمانية التي بانضمامها يرتفع مجمل عدد الوجهات ضمن شبكة خطوط القطرية العالمية إلى 129 وجهة.
وتسيّر القطرية على خط الدوحة - السليمانية طائرة من طراز ايرباص 320 تضم 144 مقعداً على متنها - 12 مقعداً في درجة رجال الأعمال و132 مقعداً في الدرجة السياحية.
المصدر: الخطوط الجوية القطرية



follow us on