• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Etihad Airways signs partnership agreement with MSC Cruises

25 June 2015
MSC Cruises S.A. and Etihad Airways announced a new partnership agreement that will benefit MSC Cruises’ guests travelling to Abu Dhabi and the UAE.

The partnership with Etihad Airways reflects MSC Cruises’ commitment to its guests, both at sea and in the air – with “Fly&Cruise” packages from Austria, Belgium, France, Germany, Ireland, Italy, the Netherlands, Spain, Switzerland and the UK - with Etihad Airways or partner airlines in its network.

Under the terms of the agreement, MSC Cruises’ guests will be able to fly to Abu Dhabi from Europe with Etihad Airways to cruise in the region. Guests will fly with Etihad Airways to their cruise during winter 2015-2016 on MSC Musica.

Source: Etihad Airways

الاتحاد للطيران توقع اتفاقية مع "إم إس سي كروزيز"

25 يونيو 2015
تم الإعلان عن توقيع اتفاقية شراكة جديدة بين "إم إس سي كروزيز" والاتحاد للطيران والتي سوف يستفيد منها ضيوف "إم إس سي كروزيز" المسافرين إلى أبوظبي والإمارات العربية المتحدة.
وتعكس هذه الشراكة الجديدة مع الاتحاد للطيران "التزام إم إس سي كروزيز" الدائم تجاه ضيوفها سواء في البحر أو في الجو وذلك من خلال باقات "فلاي آند كروز" والتي تغطي النمسا وبلجيكا وفرنسا وألمانيا وإيرلندا وإيطاليا وهولندا وإسبانيا وسويسرا والمملكة المتحدة بالتعاون مع الاتحاد للطيران أو شركات الطيران الحليفة التابعة لشبكتها.
وبموجب هذه الاتفاقية، سوف يكون بإمكان ضيوف "إم إس سي كروزيز" السفر على متن رحلات الاتحاد للطيران من جميع أنحاء أوروبا إلى أبوظبي من أجل القيام برحلات بحرية سياحية في المنطقة. وسوف يسافر الضيوف على متن الاتحاد للطيران للقيام برحلتهم البحرية خلال شتاء 2015-2016 على متن السفينة ميوزيكا.
المصدر: الاتحاد للطيران
follow us on