• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Etihad Airways launches flights to Brazil

04 June 2013
Etihad Airways has launched non-stop flights between Abu Dhabi and Sao Paulo, Brazil, the airline's first destination in South America. The first flight touched down at Guarulhos International Airport on 1 June.

The new Brazil service marks Etihad Airways' entry into its sixth continent and an important move in increasing its presence across BRIC* high growth nations.

Etihad Airways operates an Airbus A340-500 aircraft to Sao Paulo, seating a total of 240 passengers across three cabins - 12 in Diamond First, 28 Pearl Business and 200 Coral Economy class seats.

* The BRIC group is made up of Brazil, Russia, India and China.

Source: Etihad Airways


الاتحاد للطيران تُباشر رحلاتها إلى البرازيل

04 يونيو 2013
أطلقت الاتحاد للطيران رحلات مباشرة من دون توقف بين أبوظبي وساو باولو، في البرازيل، وجهة الشركة الأولى إلى أمريكا الجنوبية. وحطت الرحلة الافتتاحية الأولى على أرض مطار غوارولوس الدولي في 1 يونيو.
وتُمثل خدمة البرازيل الجديدة أول دخول للاتحاد للطيران إلى القارة السادسة، الذي يُعتبر خطوة هامة تهدف إلى تعزيز تواجدها على امتداد دول مجموعة البريك* المتنامية بقوة.
وتُشغّل الاتحاد للطيران طائرة ايرباص من طراز 500-340 إلى وجهة ساو باولو، والتي تضم 240 مقعداً مقسمة إلى 12 مقعدًا على متن الدرجة الماسية الأولى و28 مقعدًا على متن درجة لؤلؤ رجال الأعمال و200 مقعدًا على متن درجة المرجان السياحية.
*مجموعة دول البريك، تتألف من البرازيل وروسيا والهند والصين.
المصدر: الاتحاد للطيران



follow us on