• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Emirates SkyCargo connecting more North European firms with international trade opportunities

08 July 2013
Emirates SkyCargo will soon be connecting more North European businesses with international opportunities with the addition of Stockholm to Emirates global network on 4th September 2013.

Stockholm, after the launch of flights to Warsaw this year, will become the 34th European destination to join the Emirates SkyCargo network, giving a further boost to bilateral trade links already in place between the UAE and the region.  

The Stockholm service will be operated daily by a Boeing 777-300ER, providing a total weekly cargo capacity of 322 tonnes.

Source: Emirates

الإمارات للشحن الجوي تفتح آفاقاً تجارية جديدة لدول شمال أوروبا

08 يوليو 2013
من المنتظر أن تتيح الإمارات للشحن الجوي فرصاً أمام الشركات في دول شمال أوروبا للوصول إلى المزيد من الأسواق في آسيا وأفريقيا، وذلك مع انضمام ستوكهولم إلى شبكة رحلات طيران الإمارات اعتباراً من الرابع من سبتمبر 2013.

وسوف تصبح ستوكهولم، التي ستنطلق رحلات طيران الإمارات إليها في أعقاب تدشين الخدمة اليومية بين دبي والعاصمة البولندية وارسو في وقت سابق من هذا العام، الوجهة الأوروبية الرابعة والثلاثين في أوروبا التي تنضم إلى  شبكة الإمارات للشحن الجوي، مما سيوفر طاقات شحن حيوية تساهم في تعزيز الروابط التجارية الوطيدة بين دولة الإمارات العربية المتحدة ودول شمال أوروبا.

وسوف تشغل طيران الإمارات طائرة من طراز بوينغ 300-777 ذات المدى الممتد لخدمة رحلاتها إلى ستوكهولم، ما سيوفير طاقة شحن قدرها 322 طناً أسبوعياً.

المصدر: طيران الإمارات
follow us on