• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Emirates increases flights to the Philippines, Indonesia and Malaysia

16 October 2012
Emirates is increasing its services to three of its destinations in South East Asia, the Philippines, Indonesia and Malaysia.

From 3rd December 2012, there will be an increase in the number of flights on the Dubai to Kuala Lumpur route from three daily to 25 a week, increasing to 26 a week from 6th February 2013.

Starting 1st January 2013, Emirates will introduce a third daily, non-stop flight to Manila; and a third daily, non-stop service to Jakarta beginning on 1st March 2013. 

Source: Emirates

طيران الإمارات تزيد عدد الرحلات إلى الفلبين وإندونيسيا وماليزيا

16 أكتوبر 2012
أعلنت طيران الإمارات عن تعزيز عملياتها في جنوب شرق آسيا من خلال زيادة عدد رحلاتها إلى الفلبين وإندونيسيا وماليزيا.

وابتداءً من 3 ديسمبر 2012، سوف يرتفع عدد رحلات طيران الإمارات إلى العاصمة الماليزية كوالالمبور إلى 25 رحلة أسبوعياً من خلال إضافة أربع رحلات في الأسبوع إلى رحلاتها الثلاث اليومية، وسوف ترتفع هذه الرحلات إلى 26 ابتداءً من 6 فبراير المقبل من خلال إضافة رحلة جديدة أسبوعياً.

كما ستضيف طيران الإمارات رحلة يومية مباشرة إلى مانيلا اعتباراً من 1 يناير مما سيرفع عدد رحلاتها بين دبي والفلبين إلى ثلاث رحلات يومياً.

وسوف تزيد طيران الإمارات خدماتها إلى العاصمة الإندونيسية جاكرتا بواقع رحلة جديدة يومياً ابتداءً من 1 مارس 2013، لتصبح ثلاث رحلات يومياً.

المصدر: طيران الإمارات
follow us on