• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Emirates announces passenger services to Taipei

27 August 2013
Emirates announced the launch of non-stop passenger services to Taipei, its 16th destination in the Far East.

The service will commence from 10 February 2014, initially with six non-stop flights per week to Taipei’s Taoyuan International Airport. The route will be operated by a three class Boeing 777-300ER equipped with eight luxurious private suites in First Class, 42 lie-flat seats in Business Class, and generous space for 304 passengers in Economy Class.

Emirates has announced plans to launch services to Stockholm starting 4 September, to Clark International Airport in the Philippines and the transatlantic Milan-New York route on 1 October; Conakry on 27 October, Sialkot on 5 November and Kiev on 16 January 2014.

Source: Emirates

 


طيران الإمارات تطلق رحلاتٍ للمسافرين إلى تايبيه

27 أغسطس 2013
أعلنت طيران الإمارات عن خطط لإطلاق خدمة ركاب من دون توقف إلى تايبيه، التي ستصبح اعتباراً من 10 فبراير 2014 المحطة رقم 16 للناقلة في الشرق الأقصى.
وسوف تتم الخدمة الجديدة بمعدل ست رحلات في الأسبوع إلى مطار تايوان الدولي في تايبيه بطائرة بوينغ من طراز 300-777 ذات المدى الممتد بتقسيم الدرجات الثلاث: ثمانية أجنحة خاصة في الأولى، و42 مقعداً يتحول إلى سرير شبه مستو في درجة رجال أعمال و304 مقاعد مريحة مع مساحات رحبة بين الصفوف في السياحية.
كما تعتزم تشغيل رحلات يومية جديدة إلى كل من ستوكهولم في 4 سبتمبر، ومطار كلارك الدولي في الفلبين في 1 أكتوبر، وخدمة عبر الأطلسي بين مدينة ميلانو الإيطالية ونيويورك. وفي أفريقيا، ستمد طيران الإمارات خدمتها اليومية بين دبي ودكار لتصل إلى العاصمة الغانية كوناكري بدءاً من 27 أكتوبر، كما ستطلق خدمة جديدة إلى سيالكوت الباكستانية في 5 نوفمبر المقبل. وسوف تتوسع طيران الإمارات في شرق أوروبا بإضافة العاصمة الأوكرانية، حيث ستطلق خدمة يومية جديدة من دون توقف بين دبي وكييف بدءاً من 16 يناير 2014.
المصدر: طيران الإمارات


follow us on