• What’s New

News Search

RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.
RadDatePicker
RadDatePicker
Open the calendar popup.

Air Arabia takes off to Abha, Saudi Arabia

24 May 2013
Air Arabia inaugural flight touched down in Abha, Saudi Arabia, from its primary hub in Sharjah. The new service from the carrier’s primary hub in Sharjah marks Air Arabia’s eighth destination in the Kingdom and 85th worldwide. Air Arabia offers two weekly flights to Abha, making it easier and more convenient for passengers to travel between the two cities.

Offering 88 weekly non-stop flights to Saudi Arabia from Sharjah, and its Alexandria hub in Egypt, Air Arabia continues to strengthen its intra-regional Arab network offering customers a wider choice for affordable air travel.

In addition to Abha, Air Arabia operates non-stop flights the Riyadh, Jeddah, Madina, Dammam, Qassim, Yanbu, and Taif in Saudi Arabia.

Source: Air Arabia


العربية للطيران تدشن رحلتها الافتتاحية إلى أبها في المملكة العربية السعودية

24 مايو 2013
أعلنت العربية للطيران عن تدشين رحلتها الافتتاحية إلى مدينة أبها في المملكة العربية السعودية من مركزها الرئيسي في الشارقة، لتصبح بذلك الوجهة الثامنة للشركة في المملكة والخامسة والثمانين عالمياً. وتسير العربية للطيران رحلتين أسبوعياً إلى أبها، مما يجعل السفر بين المدينتين أكثر سهولة وملاءمة للمسافرين.
وتسير العربية للطيران حالياً 88 رحلة أسبوعية مباشرة إلى المملكة العربية السعودية من مراكزها الرئيسية في الشارقة والإسكندرية، وتواصل سعيها لتعزيز شبكة خدماتها التي تربط بين مختلف أرجاء العالم العربي، لتقدم لعملائها خيارات أوسع للسفر الجوي وبتكلفة أقل.
وبالإضافة إلى أبها، تسير العربية للطيران رحلات مباشرة إلى الرياض، وجدة، والمدينة المنورة، والدمام، والقصيم، وينبع، والطائف في المملكة العربية السعودية.
المصدر: العربية للطيران



follow us on